22 Mayıs 2012 Salı

Kaşınıyoruumm!!!!

Evet deli gibi kaşınıyorum...... 2 hafta evvel alakasız bir ev kazasında, korneasının dış tabakasını yaktığım zavallı gözümden hala muzdaribim... Kaşınıyorum hemde çılgınlar gibi...... Doktor şikayetlerim üzerine tekrar gittiğimde polen alerjisi gelişmiş dedi ilaçlar verdi... ilaçla iyiyim ama ilacı bıraktığım anda deli gibi kaşınıyorum.... uykudada kaşınıyorum haliyle gergin ve yorgun uyanıyorum.. Çünkü uyumuyorum......  


                          Birazda bizim buralara kulak verelim........
                          (Özleyenler için bir kuble manzara... :)   )



Bugün Bodrum'da fırtına var..... Deniz köpük köpük kabarık ve dalgalı.....Yaramaz kızım kahvaltısını etmedi... Yememek için; eve ejderha alırsak yerimden, deve alırsan yerime kadar tüm şartlarını sıraladı... Netice blöfü yemeyen anneden mütevellit; ejderhasız ve devesiz bir ev ama aç bir kız çocuğu :)))

Yakında Yelizcimle hayata geçirmek istediğimiz bir iş projemiz var... Bakalım herşey kısmet tabii ama eksikliğini  gördüğümüz bir konuda Bodrum'a nam salmak istiyoruzz..... :)) Bunun için ilerleyen günlerde alışverişe eksikleirmizi giderip birşeyler üretmek ve bunu başarıyla devam ettirmek niyetindeyiz nasipse.... Sevenlerimizin dualarına ihtiyacımız var inşaallah ediyorlardır.... Hayırla ve güzel niyetlerle başlayacağımız bu çalışmada inşaallah Rabbim yolumuzu açık eder vede yüzümüzü kara çıkarmaz.....

Şimdilik Bodrum'dan havadisler böyle... İlerleyen zamanlarda göreceğiz gelen günlerin bizlere neler getireceğini.... Heyecanla beklediğim şeyler var..... :))

Herkes kalsın sağlıcakla...... ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder