26 Mayıs 2012 Cumartesi

Eveeeeettt sevgili blogçuum...
Günler oldu giremedim , yazamadım sana... :)
Bu gece çok heyecanlı bir gece.. neden dersen bu gece eurovision gecesi... Can Bonomo Love me back şarkısıyla yarıştı... Aslında büyük umutlarla bekledim oylamayı fakatt nasıl olu anlamıyorum isveç önce aldı gidiyor.... Gıcık oldum laf aramızda... Can ın performansı gayet güzeldi şarkıların çoğu bayık ve slow du ( bana kalırsa haraketli olmalı tüm yarışan şarkılar) içim karardı izlerken bazen o derece feciler vardı.. :)

 Neyse kapatalım bu bahsii kuşum aydın ın twitter da dediği gibi; cadı aldı birinciliği ama gerçekten show uda seside iyiydi haklıyada hakkını teslim edelim... :)


Kaç gündür giremedim yazamadım....Neler yaptım nelerrr.... Dün toplantımız vardı ve sondu.. Eylüle kadar sürecek  bir ara verdik... Şimdi herkes tatile gidecek... Umuyorum herkes zamanını en iyi şekilde geçirir vede dinlenmiş, motive olmuş, enerjik bir şekilde geri gelirler...  :)

Şimdide bunu yazarken bir yandan Prof. Dr. Canan KARATAY hocayı dinliyorum... Aman neler anlatıyor nelerr....  Başta söylediği şey artık hepimizin ezbere bildiği 3 BEYAZDAN UZAK DUR! Tembel olma... Mutfakta yaratıcı olun yararlı şeyler yapıp yiyin, üşenmeyin marketlerden kurtulun ;köylerden küçük yerlerden doğal yiyecekler vede yumurta yoğurt süt bulun diyor... Akşam 8 den sonra birşey yemeyin , pirinç yerine bulgur yiyin, Balık tüketimini arttırın diyor.. Çok güzel söylüyorda...Keşke insanın kendisi için bazı şeyler yapabilmesi daha kolay olsa... Etrfımızda koşuşturduğumuz okadar şey varken sıra nasıl kendimize iyi bakmaya gelecek.. Aslında ben bunları burada yapmaya çalışıyorum.. Organik doğal ürünler tüketmeye gayret gösteriyorum köy pazarlarına gidiyorum.. Yetmiyor birdeee gezinen mutlu tavuk yumurtası yiyorum.. :) Dahası olabilirmi bunuda ilerleyen günler gösterecek bize.. :)

Veeee bu posttaa burada bittiii... Kalın sağlıcaklaa :))

2 yorum:

  1. kesinlikle canım kendime çok zor zaman ayırabiliyorum 3 çocuğa inat az da olsa yetişmeye çalışıyorum

    YanıtlaSil
  2. Maşallah sanada , yavrularınada arkadaşım.. ama gerçekten çocuklu olup insanın o hayata birde kendini katıştırması çok zor.. Allah tüm annelerin özellikle yalnız annelrin yar ve yardımcısı olsun.....

    YanıtlaSil