19 Mayıs 2012 Cumartesi

Uzuuun bir aradan sonra merhaba....

Birkaç blog maceram var benim.. Başlayıp yarım bırakmakta üzerime yoktur bu işleri ayıp söylemesi :) Çocuk olunca herşey sekteye uğruyor , e birde haraketli bir hayatınız varsaaa aksaklıklar kaçınılmaz... Bendede aynen böyle....

İlk post.umda diyete başladığımdan bahsetmiştim... Ne oldu??? Işık hızıyla bıraktım... Şimdiyse detaylarını çok veremeyeceğim bir kg verme programına yazıldım ki; pazartesi tabir-i caizse varr gücümle tüm benliğimle bu sisteme teslim olup sporada başlayıp umuyorum idealime ve aynı zamanda hayalime kavuşucam... :)

Bugün de hava bir açık bir kapalı insanı sinir ediyor..... Ya açılsın ya kapansın istiyorum ama olmuyor tabii :))
Ruh halimede yansıyor bu gel gitler hepp bir mayışıklık halindeyim....

Yanımada yeni uyanmış şiş gözleriyle minnacık kızım geldi.... Kiraz yiyor ve kirazları gördüğü anda ilk sözü aaa ama bu  kalp meyvesi oldu.... :)))))

Artık daha sık yazmak istiyorum... Geçtiğim günleri yolları duyguları unutmamak için yazmam gerekli biliyorum... Geriyi hatırlamanın en güzel yolu bence yazmak....

Şimdilik gidiyorum... Yeni haber , macera ve deneyimlerle gelmek üzere..... Herkes Allaha emanet olsun.... Olalım....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder