21 Mayıs 2012 Pazartesi

Herkese iyi geceleeerr... :)
Gecenin bu saatinde kızım uyumadığı için bayılmadan dayanabilmek adına ; siteler arasında gezerken çok sevdiğim Olgun Şimşek'in röportajına rastladım.... Nekadar şahsına münhasır bir adam... Çok farklı yaklaşımları egolarından feci şekilde sıyrılmış, öyle kolay kolay herkese nasip olmayacak dünyalık işlere doygun bir hali var.... Belki ben gibi başka sevenlerde vardır diye düşünerek röportajın linkini vermek istedim.... Ayşe Arman'ı pek sevmem ama bu adamı yakalayıp konuşturmasını takdir ettiğimi eklemek isterim...Ayrıca verdiğim siteden magazin haberlerini takip ediyorum vede site sahibinin bazı haberlere öyle yorumları varki bazen şaşkın bazen kahkahalar eşliğinde okuyorum...... Hadi sıra sizde belki göz atmak istersiniz... 
Selametle kalın... ;)

http://www.sacitaslan.com/roportaj-nesli-tukenen-adam_58355.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder