21 Mayıs 2012 Pazartesi

Gamzeli bugün biraz üzgünn.... Çünkü biricik sevgilisi bugün uzaklara gitti ve yarın çoook daha uzaklara gidecek..... Yine enaz bir hafta sürecek bir özlem kaplayacak evimizi ve kalplerimizi.... Sağ salim gidip gelsinde ne yapalım alışkınız özlemeye beklemeye.....

Sabahtan beri full kapasite kilo bekçimle yazışıyorum... henüz sistemi anlamaya çalışıyorum sorular soruyorum açıklamalar alıyorum vs vs.. :) umuyorum daha fazla anlarım vede bir an evvel kilo vermeye başlarım.....

Dün gece eşimlede konuştuk nasipse kilo verince bir bebek daha planlamayı düşünüyoruz.... Tabii herşey yolunda giderse...Yoksa bekle bekle birşey olacağı yok... Çocuk insanın hayatını gerçekten çok farklılaştırdığı için çocuk planlarını çok ertelememek lazım diye düşünüyoruz.... Şimdilik havadisler böyle özel mevzulardan.. :)

Spora başlamak istiyorum... Herşey hazır sadece gidicem ve spor yapıp gelicem ama nedir bu üzerimdeki isteksizlik uyuşukluk anlayamıyorum.... Herşeye bir erinme üşenme hali... Bahar yorgunluğu desem artık yaz geldş desek yerş ne yorgunluğu ne baharı demezlermi adama :))) Neyse umuyorum geçecek bu hallerim.....

Şimdilik kalkmam veee biirrr sürü iş yapmam lazımm... Herkese kolay gelsin Allah yardımcımız olsun......

;)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder