15 Eylül 2012 Cumartesi

Akdenizde ufacik bir cennet... Marmaris -Selimiye köyü...

Cok yogun gunler gecirdim... 12 si kizimin dogum gunuydu, misafirlerim geldi gitti, atolyemizi sonunda faaliyete gecirdik derkeen son gunlerim bana resmen yetmedi.. Yorgunluk had saghaya cikinca sevgili annecigime biricik torununu emanet ederek ( isallah iyilerdir! :). ) kocisimle selimiyeye kactik dun gece... Herzamanki gibi ilk tercihimiz olan busra pansiyonun o sicacik ortamina dahil olduk... 8.15 te gozlerim cinn gibi acildi ve hemen kalkip kahvati icin disari ciktik... Aman Allahim o ne... O nasil bir huzur... O nasil bir hava.. Gunes, deniz.. Harika bambaska biryer.... Hemen resmi face yukledim gunaaaydin diyerek... İsallah arkamdan saydirmamislardir :)) sonrada buraya yazarak bu animida olumsuzlestirmek istedim duygularimida ekleyerek... Annelik babalik dunyanin en uc ve en degerli duygulari olsada insaniz ve bazen iki sevgili olmaya, anne babalik kardeslik evlatlik , patronluk vs gibi sifatlardan siyrilip; huzur icinde gecirilecek zamanlara ihtiyacimiz var... İste biz oyle bir hayati caldik kendi hayatimizdan... Nasipse carsambaya kizima guzel bir parti planliyorum... İsallah bir terslik olmaz ve yavrumun istedigi partiyi yapabilirim... Pastasinida kendim yapmayi deniycem isallah bur terslik olmaz cok heyecanliyimm.. :) aile arasinda olan ve partili dogum gunumuzun tum detaylarini haftaya yazicam isallah... Bu duygular bu anlar unutulmasin istiyorum... Hayatimdaki tum guzellikler ve guzel Olmayan ama beni öldürmeyen seyler icin Rabbime sonsuz dua ve şükürlerimi sunuyorum.... Kalalim saglicaklaaa.... ;)

1 yorum: