2 Şubat 2012 Perşembe

Uzunn olmasını istemediğim bir yolculuk benimki.... :)

Merhaba ben gibi olan olmayan, hisseden hissetmeyen herkese....... Bende birçok kadın gibi (yazıkki) kilo sorunu olan ve yemek yapmayıda yemeyide çok seven haliyle BMI değerlerine göre artık obez sınırında olan tombiş ama hayat dolu tabir edilen klasik Türk kadını tipindenim.... :) 31.01.2012 pazartesi gününden beri artık bu gidişe duuuurrr demeliyim psikolojisiyle bindim bir alamete, devam ediyorum diyete modundayım... İlk iki günü elma diyeti denen bir çileyle geçirdikten sonra şimdi de normal şekilde diyetisyenimin bana uygun gördüğü diyetle devam ediyorum.... Sinirli stresli ama umutluyum... Fakat biraz halsizlik biraz baş ağrısı derken geçirdim 4 günü şimdi yavaş yavaş kendimi toplayacağım inşallah..... Ayrıca unutmadan pazartesi günüde nasipse B-Fit e başlıyorum umutluyumm umutluyumm umutluyumm  :))))) Ara ara resimlerimi koyup kendimi ve ben gibi bu tip gazlara ihtiyaç duyan arkadaşları motive etmek amacındayım ama tabiiki öncelikle benim biraz değişim göstermem gerek bununda farkındayım... Kilo sorunu olan insanlaırn yaşadıkları ve duydukları klasik hepimizin bildiği ve mutlaka birilerine söylediği o cümlelerden çokk sıkıldım ve artık yeter diyerek bir yola girdim.... Allah bana ve ben gibi olan herkese yardım etsin diyorum..... Hayırla, Selametle......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder